طراحی و اجرای نما شهرکرد | دکوراسیون شهرکرد | خانه آبشار شهرکرد
15611
rtl,post-template-default,single,single-post,postid-15611,single-format-standard,bridge-core-3.0.1,qode-page-transition-enabled,ajax_fade,page_not_loaded,boxed,,paspartu_enabled,qode-theme-ver-28.6,qode-theme-bridge,disabled_footer_top,qode_header_in_grid,wpb-js-composer js-comp-ver-7.5,vc_responsive
 

طراحی و اجرای نما شهرکرد

امروز با مطلب طراحی و اجرای نما و اینکه یک نمای بیرونی که یکی از قسمت های اصلی و مورد توجه یک ساختمان ،هم از نظر طراحی منظر و هم از نظر زیبایی محیط زندگی مان است را مورد بررسی قرار خواهیم داد .

با توجه به اینکه علم هر روز در حال پیشرفت است ، بدون طرح و نقشه برای اجرای هیچ کاری شما نمیتوانید انتظار نتیجه مطلوب و دلخواه را داشته باشید . به همین منظور برای داشتن نمای ایده آل بهتر است از مهندسان معمار که تخصصی در طراحی نما دارند کمک بگیرید و طرح و نقشه مورد تایید خودتان با توجه به داشتن تمامی ویژگی های یک نمای متناسب با محیط ،پویا، متوازن و استوار و گاها پرهیز از قرینگی را انتظار داشته باشیم و بدون ترس و استرس از نتیجه کار قدم به قدم و مرحله به مرحله شروع به اجرای کار نماییم .

پس از اینکه طرح نما تایید گردید(از طرف طراح ، کارفرما و مجری ) شما به راحتی می توانید مقدار متریال مصرفی را با برآورد حداکثر برای سنگ ۲۵ درصد بالاتر و برای آجر ۳۰ درصد بالاتر از متراژ تهیه نمایید. همچنین در صورت استفاده از متریال های دیگر مانند کامپوزیت ، شیشه وچوب هر کدام را به صورت تخصصی باید مورد بررسی قرار دهید.

مرحله بعد نصب داربست می باشد که با توجه به سازه کشی نما ،داربست باید از بدنه اصلی نما فاصله داشته باشد .که معمولا این فاصله حدود ۳۰ سانتی متر می باشد .و سپس آهن کشی نما را انجام می دهید . با توجه به طرح و نقشه ای که مهندس معمار تهیه نموده است . و با خیال اسوده نقشه را در اختیار استاد کار نما قرار می دهید و از مهندس معمار درخواست می نمایید به صورت مرتب و مکرر بر روی کار استاد کار نظارت داشته باشد

بدون دیگاه

ارسال دیدگاه